ממפיס מצריים ממפיס מצריים • העולם של הבנייה האזוטרית

לשכת "סלע אנדרומדה" ביפו- אור כוכבים בעולם המסוני

כחלק ממסדר הבונים החופשיים של הנוסח הקדום והעתיק של ממפיס-מצרים במדינת ישראל, ישנה אחת הלשכות המסתוריות והעשירות ברוחניות- "לשכת סלע אנדרומה מס' 8".

לשכה זו, ייחודית מסוגה, משמשת סמל לחיבור הרוחני והתרבותי העמוק של הבונים החופשיים עם ההיסטוריה העשירה של המקום בו היא מנהלת את עבודותיה- יפו הציורית.

סלע אנדרומדה, המתנשא ביפו, מול חופי הים התיכון, מייצג שילוב מפואר של טבע והיסטוריה.  מקום זה חדור במיתולוגיה הקשורה לאנדרומדה היפה ולגיבור פרסאוס, ולמורשת ההיסטורית של נמל יפו העתיק.  האווירה המיוחדת של מקום זה מעשירה את העמקה הרוחנית והמחקר של הבונים החופשיים בלשכת סלע אנדרומדה.

לשכה זו, אשר בחרה במכוון את השם "סלע אנדרומדה מס' 8", מזמינה את האחים והאחיות החברים בה למסע רוחני הדומה לזה המיוצג במיתולוגיה היוונית.  כמו אנדרומדה, היא כבולה לסלע החיים, אך האחים והאחיות של לשכה זו מבינים שהמשימה האמיתית שלהם היא לשחרר את הנשמה מכבלי הבורות, בדיוק כפי שהגיבור פרסאוס שחרר את אנדרומדה ממפלצת הים.

הלשכה המסונית "סלע אנדרומדה" נושאת משמעות אזוטרית עמוקה.  כאן, בפינה זו של העולם, היכן שהכוכבים זוהרים חזק יותר בשמי הלילה, במקום בו רחש הים מזכיר את התנועה הנצחית של היקום, חוקרים הבונים החופשיים את סודות עולם הסימבוליזם, הקבלה והרוחניות.  לשכה זו, בזמן ביצוע העבודות והטקסים שלה על אדמת מקום זה, יוצרת חיבור רוחני מיוחד בין התרבות הישראלית והמורשת הרוחנית שלה.

לשכת "סלע אנדרומדה" העובדת בשפה העברית, מחוברת עמוקות, ובכבוד, למקורותיה העתיקים ולעושרה התרבותיה של ארץ זו.  אחי ואחיותי הלשכה לומדים לחקור טקסטים עתיקים, סמליות וחוכמה עתיקה, ומביאים נדבח היסטורי ותרבותי ייחודי לאחווה המסונית.

לשכת "סלע אנדרומדה" ביפו נהיית כוכב זורח בעולם הבונים החופשיים, ומזמין את חברי הלשכה למסע רוחני הדומה לזה של אנדרומדה ופרסאוס.  בלשכה זו, חוקרים ומחפשי אמת יכולים לגלות את סודותיה העמוקים של הבניה החופשית, לפתור תעלומות קבליסטיות, ולהתעמק בשיטות רוחניות על מנת להעשיר את נפשם ותודעתם.



Lamen (magic) (סמל)  לשכת ״סלע אנדרומה״ מס' 8 №8